Yükleniyor...

DOMOL MEMNUNİYET GARANTİSİ KAMPANYASI KATILIM ŞARTNAMESİ

 

Madde 1: Taraflar ve Kampanyanın Amacı İşbu şartname, Dirk ROSSMANN Mağazacılık Tic. Ltd. Şti. (bundan sonra "ROSSMANN" olarak anılacaktır) tarafından düzenlenen "Domol Memnuniyet Garantisi" (bundan sonra "Kampanya" olarak anılacaktır) kampanyasının katılım koşullarını belirler. Kampanya, tüketicilerin Domol markalı ürünlerden memnun kalmamaları durumunda, belirtilen koşullar dahilinde para iadesi alabilmelerini amaçlamaktadır.

Madde 2: Katılım Koşulları

2.1. Kampanyaya, Türkiye’de ikamet eden ve 18 yaşını doldurmuş medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip her gerçek kişi katılabilir.

2.2. ROSSMANN çalışanları ile birinci derece akrabaları kampanyaya katılamazlar.

Madde 3: Kampanya Tarihleri ve Geçerlilik Süresi

3.1. Kampanya, 29.08.2025 – 21.09.2025 tarihleri arasında yapılan alışverişler için geçerlidir. Alışveriş tarihi, ürün fişi/faturası üzerinde yer alan tarihtir.

3.2. İade talebi, ürünün mağazadan satın alındığı veya online siparişin teslim alındığı tarihten itibaren 7 (yedi) gün içinde yapılmalıdır.

3.3. Kampanya kapsamında son iade talebi yapılabilecek tarih mağazalar için 28 Eylül 2025'tir. Online alışverişlerde ise son alışveriş tarihi 21 Eylül 2025 olup siparişin teslimat tarihinden sonraki 7 gün içerisinde iade başvurusu yapılması gerekir.

 Bu tarihten sonra yapılan başvurular değerlendirmeye alınmayacaktır.

Madde 4: Kampanyaya Dahil Olan Ürünler

4.1. Kampanya, Türkiye’deki tüm Rossmann mağazaları ve online satış kanallarından satın alınan tüm Domol markalı ürünler için geçerlidir. Promosyonel set ürünler ve hediye ürünler kampanya kapsamı dışındadır.

Madde 5: İade Prosedürü ve Özel Şartlar

5.1. Kullanım Oranı: İade edilecek ürünün içeriğinin en fazla %50’sinin kullanılmış olması gerekmektedir. Bu oran, sıvı ürünlerde ambalajın en az yarısının dolu olması, tablet/kapsül/mendil gibi sayılabilir ürünlerde ise paketteki adedin en az yarısının mevcut olması şeklinde tespit edilir.

5.2. Tek Fatura/Fişteki Çoklu Ürün İadesi:

a) Aynı fiş/fatura üzerinde bulunan farklı Domol ürünlerinden memnun kalınmaması durumunda, her bir ürün (Madde 5.1'deki kullanım koşuluna uymak kaydıyla) iade edilebilir.

b) Aynı fiş/fatura üzerinde bulunan aynı Domol ürününden birden fazla satın alınması durumunda, memnuniyetsizlik sebebiyle bu ürünlerden sadece 1 (bir) adedi açılmış/kullanılmış olarak iade edilebilir. Diğer özdeş ürünler ise sadece ambalajı açılmamış ve satılabilir durumda ise iade alınacaktır.

5.3. Para iadesinin yapılabilmesi için ürünün kendisi ile birlikte alışverişe ait okunaklı fiş veya faturanın aslının ibraz edilmesi zorunludur.

Madde 6: İade Kanalları

6.1. Rossmann Mağazalarından Yapılan Alışverişler: İade işlemi, ürün, fiş/fatura ile birlikte herhangi bir Rossmann mağazasına başvurularak yapılır.

6.2. Online Kanallardan Yapılan Alışverişler Rossmann.com.tr ve Rossmann Mobil Uygulaması: Rossmann websitesi ve mobil uygulamasında belirtilen iade prosedürü uygulanır.   Hesabım> Siparişlerim bölümüne giderek iade etmek istenilen sipariş için “Sipariş Detayı” seçeneğine basılır. Çıkan ekranda “İade Et” butonuna tıklayarak iade etmek istenilen ürünleri seçilerek işlem tamamlanır. Rossmann.com.tr ve mobil uygulamada kargo paketinin içine okunabilir bir şekilde “Üründen memnun kalmadım” notuyla birlikte iade işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

6.3. Online Kanallardan Yapılan Alışverişler Pazar Yerleri ve Hızlı Marketler: İade, alışverişin yapıldığı platformun (Trendyol, Hepsiburada, Getir vb.) standart iade prosedürü takip edilerek gerçekleştirilir. İade nedeni olarak, platformda mevcut ise "Üründen memnun kalmadım", "Beklentimi karşılamadı" gibi memnuniyetsizliğe işaret eden bir seçenek tercih edilmelidir. Bu seçeneğin bulunmaması halinde "Diğer" seçeneği ile açıklama kısmına "Domol Memnuniyet Kampanyası" notu eklenebilir.

6.4. Kargo Gerektiren Hallerde Sorumluluk: Online kanallar aracılığıyla iade edilmek üzere gönderilen ürünlerin kargo sürecinde kaybolması, hasar görmesi veya ROSSMANN’a ulaşmaması durumunda sorumluluk, ürün ROSSMANN veya ilgili pazar yeri tarafından teslim alınıncaya kadar tüketiciye aittir.

Madde 7: Para İadesi Süreci

7.1. İade koşullarının eksiksiz olarak sağlandığının tespiti üzerine, ürün için ödenen ve fiş/faturada belirtilen tutar, ödemenin yapıldığı yöntemle (nakit, kredi kartı vb.) iade edilir.

7.2. Kredi kartına yapılan iadelerde, iade tutarının hesaba yansıma süresi ilgili bankanın prosedürlerine tabidir.

Madde 8: Diğer Hükümler

8.1. ROSSMANN, sunulan belgelerde veya üründe eksiklik/uygunsuzluk tespit etmesi halinde iade işlemini gerçekleştirmeme hakkını saklı tutar.

8.2. Online pazaryerlerinde yapılan ve koşullara uymadığı için kabul edilmeyen iadelerde, ürünün müşteriye geri gönderim süreci ve olası masrafları, alışverişin yapıldığı pazar yerinin kendi iade politikalarına tabi olacaktır.

8.3. ROSSMANN, kampanyayı durdurma ve şartlarında değişiklik yapma hakkını saklı tutar. Ancak bu değişiklikler, değişiklik tarihinden önce usulüne uygun olarak yapılmış alışverişleri ve kazanılmış hakları etkilemez. Güncel kampanya koşulları rossmann.com.tr üzerinden takip edilebilir.

8.4. Yasal Hakların Korunması: İşbu kampanya, tüketicilerin 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ve diğer ilgili mevzuattan doğan (ayıplı mal, cayma hakkı vb.) yasal haklarına uygun olarak sunulan bir memnuniyet taahhüdüdür ve bu hakları ortadan kaldırmaz veya sınırlamaz. Söz konusu iade süresi ayrıca mesafeli sözleşmeler yönetmeliği kapsamındaki cayma süresinin de içerisinde olup ek bir süre tanımamaktadır. Ayrıca belirtmek gerekir Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. Maddesinde yer alan istisnaların var olması halinde kampanya süreci sonrasında cayma hakkının kullanılmayacağı açıktır.

8.5. İşbu şartnamenin eksik veyahut hiç uygulanmamasından kaynaklı uyuşmazlıklar Tüketici Hakem Heyetlerine konu edilemez. Şartname, hiçbir şekilde ve hiçbir zamanda hukuki hakların genişletilmesi olarak yorumlanamayacak olup, yalnızca Rossmann’ın belirli süreliğine Tüketici’lere tanımış olduğu bir kampanya prosedüründen ibarettir.

8.6. Hakların Kullanımı ve Devri: Bu kampanya kapsamında elde edilen para iadesi hakkı şahsi olup, üçüncü bir kişiye devredilemez, ertelenemez veya başka bir ürün/hediye çeki ile değiştirilmesi talep edilemez.

8.7. İşbu şartname yalnızca "Domol Memnuniyet Garantisi" kampanyası için geçerlidir; başka bir yarışma, çekiliş veya promosyon için dayanak teşkil etmez. Bu kampanya, Milli Piyango İdaresi'nin izin ve denetimine tabi olan çekilişler kapsamında değildir.

8.8. Kampanyaya katılanlar, işbu şartnamedeki tüm hükümleri okumuş ve kabul etmiş sayılırlar. Her türlü soru için 0850 259 77 66 numaralı Müşteri Destek hattından ve [email protected] adresinden bilgi alınabilir.