Katalog Mağazalar 0 Sepet
0 Sepet

Alışveriş Sepetim

Sepete eklediğiniz son 5 ürün listeleniyor.

Alışveriş Sepetinizde Ürün Bulunmamaktadır.

MESAFELİ SATIŞ SÖZLEŞMESİ

Önsöz

Dirk Rossmann Mağazacılık Ticaret Limited Şirketi (“Rossmann”) , işbu mesafeli satış kanalı üzerinden satışa sunulan ürünleri yalnızca perakende olarak nihai tüketicilere ulaştırmaktadır/satmaktadır. Perakende satış olmadığı açık olan her türlü sipariş ve genel olarak tüm hileli siparişler Rossmann tarafından geçersiz sayılacaktır. Tüketici, işbu mesafeli satış kanalı üzerinden yaptığı alışverişin profesyonel/mesleki/ticari faaliyetleri ile ilgili kabul, beyan ve taahhüt eder. İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi (“Sözleşme”) kapsamında, tüketici (“Alıcı”) ve Rossmann (“Satıcı”), ayrı ayrı “Taraf”, birlikte “Taraflar” olarak anılacaktır.

1- Amaç ve Konu

İşbu Sözleşme, 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun (“Kanun”) ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (“Yönetmelik”) uyarınca, Satıcı’ya ait www.rossmann.com.tr adlı internet sitesi üzerinden (“İnternet Sitesi”) elektronik olarak sipariş edilen ürünlerin satış ve teslimatına ilişkin hüküm ve koşulları hakkında Alıcı’yı bilgilendirmek ve Tarafların karşılıklı hak ve yükümlülüklerini belirlemek amacıyla düzenlenmiştir. İşbu hak ve yükümlülükler, Satıcı tarafından İnternet Sitesi üzerinden satışa sunulan tüm ürünler için geçerli olacaktır:

Bunun sonucunda, Alıcı tarafından İnternet Sitesi üzerinden satışa sunulan bir ürünün sipariş verilmesi, Alıcı’nın sipariş vermeden önce hakkında bilgi sahibi olduğu işbu Sözleşme’nin tamamının kabul edilmesi anlamına gelir.

Satıcı, işbu genel Sözleşme hükümlerini tek taraflı değiştirme hakkını saklı tutar. Ancak, Alıcı tarafından siparişin verilmesi anında geçerli olan Sözleşme hükümleri, ilgili sipariş için uygulanacaktır.

İşbu Sözleşme, İnternet Sitesi’nde yer alan “Yasal Uyarı ve Kullanım Şartları” ile “Kişisel Verilerin Korunması ve Çerezlere İlişkin Aydınlatma Metni” ile tamamlanmaktadır.


2- Sözleşme Konusu Ürünün/Ürünlerin Temel Nitelikleri

Açıklama

Adet

KDV Dahil Tutar

Toplam Tutar

Ürün

2

-

-

Ürün

1

-

-

100 TL Üzeri kargo bedava

- 

Kargo Bedeli

-

Ödeme Şekli

-

Ödenecek Toplam Tutar (KDV Dahil)

-

3- Satıcıya İlişkin Bilgiler

Ünvanı

:

Dirk Rossmann Mağazacılık Ticaret Limited Şirketi

Adresi

:

Yeşilköy Mah. Atatürk Cad. EGS Blokları No:12/426 Bakırköy/İstanbul

Mersis No

:

0735066791000037

Telefon

:

(0212) 465 64 63

E-posta adresi

:

info@rossmann.com.tr

Ürün iade adresi

:

Köseler Mahallesi S.S İstanbul Mermerciler San. Sit. Yapı Koop. 37.Cad. NO:3, 41455 Dilovası/Kocaeli

Alıcı’nın Malı İade Etmesi Halinde Malı Satıcı’ya Göndereceği Anlaşmalı Kargo Şirketi

:

UPS Kargo

4- Alıcıya İlişkin Bilgiler

Adı Soyadı / Ünvanı

:

Teslimat Adresi

:

Tel

:

E-posta

:

5- Genel Hükümler

5.1 Ürün Bedeli

İnternet Sitesi’nde yer alan ürünlere, Alıcı tarafından ilgili siparişin verildiği anda geçerli olan ve TL cinsinden belirtilen satış fiyatları uygulanır. İnternet Sitesi’nde yer alan ürünlerin satış fiyatı Satıcı tarafından zaman zaman değiştirilebilir. Söz konusu değişiklikler, Alıcı’nın hali hazırda vermiş olduğu siparişi etkilemeyecektir. İnternet Sitesi’nde belirtilen satış fiyatları yalnızca uzaktan mesafeli satışlar için geçerlidir. 

İnternet Sitesi’nde belirtilen satış fiyatlarına katma değer vergisi (KDV) dahildir.

5.2 Kargo Bedeli ve Kuralları

İnternet Sitesi’nde belirtilen satış fiyatlarına kargo ücreti dahil değildir; kargo ücreti satın alınan ürünlerin bedeline ayrıca eklenecektir. Kargo ücreti, Alıcı tarafından sipariş kaydedilmeden önce belirtilecektir.

99 TL bareminin ve 10 kg’ın altında ağırlığa sahip alşverişlerde kargo ücreti 7.90 TL olarak belirlenmiştir. 

99 TL üzeri ve 10 kg’ın altında kalan gönderilerde kargo ücretsiz olarak belirlenmiştir. 

10 kg’ı geçen, 99 TL üzeri siparişlerde; 10 kg (ağırlık) ve/veya 10 desi (hacim) üzerinde olan gönderilerin kargo ücreti her bir sepet için özel olarak hesaplanarak sepet adımında bilgi verilerek faturaya yansıtılacaktır.  

Satıcı zaman zaman sitede kargo bedava kampanyası yapabilir. Bu kampanyada kargonun ücretsiz kabul edilmesi için ön koşul,  minimum alışveriş tutarının KDV dahil 30 TL’nin üzerinde olmasıdır. Satıcının kampanyalarda dahil olacak ürünleri seçmesi ve müşterileri bilgilendirmesi kendi tasarrufundadır. Alıcı, geçmiş kampanyalara ve/veya promosyonlara ilişkin olarak hak iddia edemez. 

Şehir merkezleri dışında kalan bölgelere ve UPS Türkiye Uzak Bölge Tablosu içerisinde yer alan il, ilçe ve kazalara ve Türkiye sınırları içerisindeki tüm adalara (Bozcaada, Marmara adası, Büyükada, Kınalıada, Heybeliada vb.) kargo gönderimi için ek ücret alınmamaktadır. 

Alıcı, siparişinin kargo süreci hakkında aşağıdaki şekilde bilgilendirilecektir;

1.Bilgilendirme: Sipariş kutulanıp UPS kargoya teslim edildiğinde müşteriye siparişiniz kargoya teslim edildiğine dair maili gönderimi yapılacaktır.  

2. Bilgilendirme: Kargonun müşteriye teslimi için ertesi gün servise çıkılacağına dair, SMS gönderilecektir. 

3. Bilgilendirme: Kargonun teslim edildi-edilemedi bilgisini vermek için gönderilecektir. 

5.3 Ürün Temel Nitelikleri

Alıcı, İnternet Sitesi üzerinden farklı kategorilerde yer alan bir veya birden fazla ürün seçebilir.

Satıcı, İnternet Sitesi üzerinden satışa sunulan ürün çeşitliliğini, özellikle tedarikçilerinden kaynaklanan sebeplerden dolayı her zaman için değiştirebilir. Söz konusu değişiklikler Alıcı’nın halihazırda vermiş olduğu siparişi etkilemeyecektir.

İnternet Sitesi üzerinden satışa sunulan ürünler, yürürlükteki Türk mevzuatına uygundur.

5.4 Ürün Stok Bilgisi

Özel teklifler, promosyonlar, kampanyalar veya indirimler belirtilen tarihlerde ve/veya stoklar tükenene kadar geçerli olacaktır. Satıcı, İnternet Sitesi içerisinde verilen puan, indirim gibi özel haklar konusunda sistem kural ihlali ve sistem hatası gibi olası durumlarda sipariş iptali yetkisine sahiptir. Bu konuda Satıcı’dan herhangi bir talepte bulunulamaz.

Ürün stok bilgisi, Alıcı’ya sipariş verdiği anda bildirilir. İşbu bilgilendirmede, teknik sebeplerden dolayı hata veya değişiklik istisnai olarak söz konusu olabilir. Her ne sebeple olursa olsun, ürünlerin bir kısmının veya tamamının stoklarda bulunmadığı hallerde, ürünlerin ne zaman temin edileceği veya siparişin tamamını veya bir kısmının iptal edildiği bilgisi, sipariş verildikten sonra Alıcı’ya bildirilir.

Rossmann.com.tr bireysel kullanıcı yani nihai tüketiciye hizmet vermesi hedeflenerek planlanmıştır. Bu nedenle sitede bazı ürünlerde satınalma sınırlandırılması yapılmış olabilir. Bu sınırlandırmalar nihai tüketicilerimizin haklarını korumak için yapılmıştır.

Toplu sipariş vermek istenirse musterihizmetleri@rossmann.com.tr’ye mail atılarak 2 (iki) gün içerisinde geri dönüş alınabilir. 

İnternet sitesinde ve mağazalarda zaman zaman ürünün içeriği ve amacı aynı kalmak koşulu ile ambalaj yenilenmesi yapılmaktadır. Bu nedenle sipariş sırasında “internet sitesindeki görüntülenen ambalaj” ile müşteriye gönderilen ambalaj tasarımlarında sadece görüntüsel olarak bazı farklılıklar olabilir. Bu farklılıklar cayma hakkı süresi bitiminden sonra “iade yada değişime” konu olamaz.  

5.5 Sipariş

Alıcı tarafından sipariş verilmesi, İnternet Sitesi’nde yer alan “Yasal Uyarı ve Kullanım Şartları” ile “Kişisel Verilerin Korunması ve Çerezlere İlişkin Aydınlatma Metni” metinlerinin kabulü anlamına gelir.

Tüm siparişler, işbu hükümlere ve İnternet Sitesi’nde yer alan “Yasal Uyarı ve Kullanım Şartları” ile “Kişisel Verilerin Korunması ve Çerezlere İlişkin Aydınlatma Metni” metinlerine uygun şekilde işleme alınmaktadır.

Siparişin onaylanmasından önce, Alıcı siparişinin son haline ilişkin detaylarını teyit edebilir ve varsa yanlışlıkları düzeltebilir.

İşbu Sözleşme, Alıcı’nın siparişini, “Ödemenizi onaylayın” veya “Sepetinizi onaylayın” sekmesine tıklayarak onaylaması ile akdedilmiştir. Alıcı’nın, onayladığı söz konusu siparişinin ve özellikle işbu Sözleşme’nin içeriğini ve şartlarını, siparişini onayladığı anda ödeme yükümlülüğü doğacağını ve sipariş ettiği ürünlerin fiyatını, hacmini/ağırlığını, temel özelliklerini, adedini ve teslimat koşullarını bildiği varsayılır. Söz konusu sipariş, Alıcı’nın sağladığı e-posta adresine e-posta gönderilerek teyit edilecektir. Satıcı, işbu teyit e-postasının fiziksel veya elektronik ortamda saklanmasını tavsiye eder. Alıcı’nın e-posta adresine erişimde problem olması veya işbu teyit e-postasının alınamaması halinde, Satıcı’nın sorumluluğu doğmaz. Böyle bir durumda, Satıcı tarafından hukuka uygun nedenlerden dolayı siparişin iptal edilmesi hariç olmak üzere, onaylanan sipariş geçerli kabul edilir. Şüpheye mahal vermemek adına, Alıcı’nın işbu Sözleşme Madde 6’da belirtilen cayma hakkı saklıdır.

Sözleşme konusu ürünün Alıcı’ya teslimatı için, Ön Bilgilendirme Formunun ve işbu Sözleşme’nin Alıcı tarafından elektronik olarak akdedilmiş/onaylanmış ve satış bedelinin tamamının Alıcı tarafından ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedelinin tamamı veya bir kısmı ödenmez veya banka kayıtlarında iptal edilir veya İnternet Sitesi’nin kullanımında herhangi bir hileli işlem veya buna teşebbüs tespit edilir ise, Satıcı siparişi ifa etmekten ve siparişin teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş kabul edilir.

5.6 Ödeme

Alıcı aşağıda belirtilen ödeme yöntemlerini kullanabilecektir. Alıcı, ödeme yapmak için tercih ettiği yöntemler ile ilgili gerekli olan tüm yasal izinlere/statüye sahip olduğunu kabul ve beyan eder.

- Banka Kartları: İnternet Sitesi üzerinden kabul edilen banka kartları: Visa, American Express ve Master Card

5.8 Teslimat

Satıcı, Alıcı tarafından verilen siparişi taahhüt ettiği süre içerisinde; en az 2 (iki) işgünü, en fazla siparişin kendisine ulaştığı tarihten itibaren 5 (beş) iş günü içerisinde, Alıcı’nın Madde 4’te belirttiği teslimat adresine teslim edecektir.

Satıcı, ürünün sağlam, eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile birlikte teslim edilmesinden sorumludur.

Satıcı mücbir sebepten dolayı ürünü süresi içinde teslim edemez ise, durumu Alıcı’ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde Alıcı, söz konusu siparişinin iptal edilmesini ve sipariş bedelinin iadesini ve/veya sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile değiştirilmesini ve/veya teslimat süresinin, engelleyici durumun ortadan kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir.

5.9 Ayıplı Ürünler

Alıcı veya siparişi teslim alan üçüncü kişiler, ürün kutuları ve ambalajları ile ürünün dış görünümünü teslimat sırasında kontrol etmelidir.

Ürün kutusunun açık olması, hasarlı olması veya üzerinde sıvı lekesi bulunması, ürünlerde (eksik veya kırık/hasarlı ürün olması) olağan dışı durum olması veya yanlış ürün gelmiş olması durumlarında Alıcı veya siparişi teslim alan üçüncü kişi, kargoyu teslim almayarak, kargo görevlisine tutanak tutturma ve kargoyu reddetme hakkına sahiptir. Kargo bu olağandışı durumlara rağmen teslim alındı ise aşağıdaki prosedürü izlemelidir;

- İzlenecek Prosedür: Öncelikle lütfen kutuyu/ambalajı (varsa bant ve/veya mührü) açmayınız; aksi halde iade talebiniz karşılanmayacaktır. Talebinizi oluşturmak için 15 (onbeş) gün içinde İnternet Sitesi Hesabım Bölümüne sipariş numaranız ile giriş yaparak iade etmek istediğiniz siparişiniz ile ilgili İade Formu doldurunuz. İade Formunu doldurduktan ve ilgili alana fotoğraf eklendikten sonra isteğiniz İnternet Müşteri İlişkileri Ekibimize ulaşacaktır. Ekibimiz en fazla 2 gün içerisinde isteği yanıtlayacak ve onay verdiği takdirde iade edilmek istenen siparişi geri aldırmak için adresinize ücretsiz “UPS kargo elemanı” yönlendirecektir. Sizin UPS Kargo’yu aramanıza gerek yoktur.  

 Müşteri İlişkileri onayı olmadan gönderilen kargolar müşterinin sorumluluğundadır. 

Söz konusu ürün/ürünler ve talebiniz incelenerek tarafınıza en kısa sürede dönüş yapılacaktır. Talebinizin haklı bulunması durumunda iade edilen ürüne ilişkin ödemeler satın alma işlemini yaparken kullanmış olduğunuz ödeme aracına uygun şekilde 2-10 gün içerisinde tarafınıza iade edilecektir. 

Ayıplı ve hasarlı ürün kategorisine girmeyen ürünlerin iadesi E-Ticaret Deposu üzerinden değişimi ise tüm Rossmann mağazalarından yapılabilmektedir. İade ve değişim prosedürü için lütfen bu sözleşmenin 6 nolu Cayma Hakkı maddesini okuyunuz. 

Alıcı veya siparişi teslim alan üçüncü kişi, yukarıda belirtilen olağandışı bir durumla karşılaşmaları halinde, izleyecekleri prosedürü musterihizmetleri@rossmann.com.tr adresinden  veya 0850 259 77 66 numaralı Rossmann Müşteri Hizmetlerini arayarak da öğrenebilir.

5.10 Öneri ve Şikayetler

İnternet Sitesi üzerinden satışa sunulan ürünlere ve ürünlerin kullanımına ilişkin tüm sorularınız, şikayetleriniz ve tavsiyeleriniz için Rossmann Müşteri Hizmetlerine 0850 259 77 66  numaralı telefondan ulaşabilir veya İnternet Sitesi üzerinde “Bize Ulaşın” sekmesine tıklayarak mesajınızı bırakabilirsiniz. 

6- Cayma Hakkı – İade Prosedürü

Satın almış olduğunuz ürünlere ilişkin olarak, ürünü teslim aldığınız veya ürünün gönderildiği üçüncü kişiye teslim edildiği tarihten itibaren 15 (onbeş) gün içerisinde, herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve/veya cezai şart ödemeksizin cayma hakkınızı kullanabilirsiniz. Yine ilgili ürünün tarafınıza teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkınızı kullanabilirsiniz.

Cayma hakkının kullanılabilmesi için, Yönetmeliğin 15. Maddesinin 1. Fıkrasının (ç) bendine göre “Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmelerde” cayma hakkı kullanılamadığından dolayı; öncelikle ilgili ürünün ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurlarının kesinlikle açılmamış olması gerekmektedir, aksi halde iade talebiniz karşılanmayacaktır. 

Talebinizi oluşturmak için 15 (onbeş) gün içinde İnternet Sitesi Hesabım Bölümüne sipariş numaranız ile giriş yaparak iade etmek istediğiniz siparişiniz ile ilgili İade Formu doldurunuz ve fotoğraf ekleyiniz. 

  • İade Formunu doldurduktan ve ilgili alana fotoğraf eklendikten sonra isteğiniz İnternet Müşteri İlişkileri Ekibimize ulaşacaktır. (Bu fotoğraflar e-ticaret operasyon uzmanlarının karar vermesini, böylece tüm süreci hızlandıracaktır.) Ekibimiz en fazla 2 iş günü içerisinde isteği yanıtlayacak ve onay verdiği takdirde iade edilmek istenen siparişi geri aldırmak için adresinize ücretsiz “UPS kargo elemanı” yönlendirecektir. Sizin UPS Kargo’yu aramanıza gerek yoktur.  
  • UPS Kargo Elemanı sizden ürünü almaya geldiğinde İrsaliye yerine geçen “Sipariş Bilgi Fişininde bulunan iade alanını doldurup imzaladığınızdan emin olunuz. Bu işlem e-ticaret yasaları gereği yapılması gereken bir prosedürdür. 
  • Ürünler, Rossmann Sipariş Bilgi Fişi (irsaliye yerine geçen)  ile birlikte, orijinal ambalajında ve zarar görmemiş şekilde iade edilmelidir. Ürün ile teslim edilen hediye ve aksesuarlar da iade ile birlikte gönderilmelidir.
  • Rossmann Müşteri İlişkileri Ekibinden onay almadan gönderilen kargolar müşterinin sorumluluğundadır. 
  • İade kargonuz Rossmann E-Ticaret Deposuna teslim edildiğinde müşterilerimiz “iade edilmek istenen ürünlerin teslimatının yapıldığına dair” SMS ile bilgilendirilecekler. Ürünlerin ambalajının açılmadığı, hediye ve tüm aksesuarlarıyla gönderildiği durumlarda; 
  • 15 günlük cayma hakkı çerçevesinde değerlendirilen ürün/ürünler doğrudan iade alınacak, satın alma işlemini yaparken kullanmış olduğunuz ödeme aracına uygun şekilde 2-10 iş günü içerisinde tarafınıza iade edilecektir. 
  • 15 günlük yasal sınırı geçen iade isteklerinde talebinizin haklı bulunması durumunda, iade edilen ürüne ilişkin ödemeler satın alma işlemini yaparken kullanmış olduğunuz ödeme aracına uygun şekilde 2-10 iş günü içerisinde tarafınıza iade edilecektir. 
  • “15 günlük cayma hakkı süresini geçen ürün iade istekleri”, sadece E-ticaret Müşteri İlişkileri Yönetimi onay verdiği takdirde yapılabilmektedir. 
  • Ürün bedelinin iadesinde bankalardan kaynaklanan gecikme ve aksaklıklardan dolayı Satıcı sorumlu tutulamaz.
  • İşbu Sözleşme’de belirtilen anlaşmalı kargo şirketi (UPS) dışında iade kabul edilmeyecektir.

Cayma Hakkı Süresi Dolan Ürünler Hakkındaki Prosedür: Gönderinin teslim edildiği tarihten itibaren 15 (onbeş) günü geçmiş olan iade yada değişim isteklerinde her koşulda kargo Alıcı’ya aittir. 

Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmamış, iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun ve son kullanma tarihi geçme problemi yaşanmayacak olan ürünlerin iade/değişim işlemleri için, mutlaka  e-ticaret müşteri ilişkileri uzmanlarının onayı gereklidir. 

Sitemiz üzerindeki “Hesabım/Siparişlerim” altında yer alan İade Formunu doldurun. Siparişlerim altında açılan form bölümüne yada paylaşacağınız e-posta’ya, iade etmek istediğiniz ürünler ile ilgili birkaç fotoğraf eklemeniz gereklidir. Bu fotoğraflar hem e-ticaret operasyon uzmanlarının karar vermesini böylece tüm süreci hızlandıracaktır.  İade konusunda destek almak istediğinizde Müşteri Hizmetlerimizi 0 850 259 77 66 no’lu numaradan arayabilir ya da info@rossmann.com.tr email adresinden ulaşabilirsiniz.

Cayma hakkı süresi dolan ürünlerin süreçleri onaylandığında kargoları istenirse Alıcı’nın kendi seçeceği bir kargo şirketiyle yada  “UPS’in Rossmann’a özel indirimli kargo fiyatları” üzerinden yapılabilir. Bu konuda destek almak için ücretsiz müşteri hizmetleri hattımızdan bilgi alabilirsiniz. 

Cayma Hakkı Kullanılamayacak Mal/Hizmetlerin Tam Listesi

  • Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcı veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.
  • Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.
  • Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  • Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  • Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.
  • Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.
  • Abonelik sözleşmesi kapsamında sağlananlar dışında, gazete ve dergi gibi süreli yayınların teslimine ilişkin sözleşmeler.
  • Belirli bir tarihte veya dönemde yapılması gereken, konaklama, eşya taşıma, araba kiralama, yiyecek-içecek tedariki ve eğlence veya dinlenme amacıyla yapılan boş zamanın değerlendirilmesine ilişkin sözleşmeler.
  • Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler.
  • Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

Özellikle belirtmek isteriz ki, yukarıda da açıklandığı üzere, niteliği itibariyle kozmetik ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.

7- Ürün Değişimi 

Web sitemizden almış olduğunuz ürünü kullanmadan ve ambalajı açılmamış şekilde teslim tarihinden itibaren on beş (15) gün içinde tüm mağazalarımızdan değişim/parçalı değişim (faturada yer alan  tüm ürünleri yada bir kısmını) yapabilirsiniz. Internet sitesi üzerinden değişim/ parçalı değişim yapılmaz, sadece iade yapılabilir. 

Mağazalarımızda değişim işlemi yapılırken, faturada ürünlerin üzerinde olan genel indirim yada kampanya şartları, ürün detayına dağıtılarak değişim işlemi yapılır. Örneğin; Fatura toplamına %30 indirim uygulanmış ise, değiştirilmek istenen ürün/ürünlerin fiyatları da %30 oranında indirim yapılarak değiştirilen ürünün tutarından düşülür. Fatura tarihinde bazı ürünlerin üzerinde görünen kampanya/indirim koşulları değişim tarihinde değişmiş olabilir. Burada Rossmann kasa sisteminde o anda tanımlanmış fiyatlar ve kampanya şartları geçerlidir. 

8- Uyuşmazlık Çözüm Yeri

İşbu Sözleşme ile ilgili çıkacak ihtilaflarda her yıl Ticaret Bakanlığı tarafından ilan edilen değere kadar Alıcı’nın yerleşim yerindeki veya tüketici işleminin yapıldığı yerdeki il veya ilçe tüketici hakem heyeti, söz konusu değerin üzerindeki ihtilaflarda ise Tüketici Mahkemeleri yetkilidir.

İşbu Sözleşme __/__/__ tarihinde düzenlenmiştir. İşbu belge ile Alıcı, Yönetmeliğin 5. Maddesinde yer alan tüm hususlarda bilgi edindiğini ve siparişi onayladığı ve ödeme yükümü altına gireceğini bildiğini kabul ve beyan etmektedir. Alıcı, işbu Sözleşme’yi elektronik ortamda akdetmekle ürün/ürünlere ve kendisine ait bilgileri edindiğini ve bu bilgilerin doğruluğunu teyit ettiğini kabul ve beyan etmektedir.

TARİH

: